Problem sa logovanjem
Ukoliko imate problema sa prijavom (logovanjem), ne možete da se prijavite a sistem ne javlja grešku, uzrok je što ste pri prethodnoj poseti platformi niste odjavili, pa sistem smatra da ste i dalje prijavljeni i ne dozvoljava Vam novo prijavljivanje. Da biste prevazišli problem učinite jednu od sledeće dve stvari:
- 1. Obrišite podatke pregledanja (Clear browsing data)
Opcija se u svim pregledačima nalazi u Settings (tri tačke ili tri crtice u gornjem desnom uglu pregledača, pa izabrati opciju Settings)
Chrome
Firefox
Edge
Zatim izaberite opciju Privacy and security (u Edge Privacy, search, and services) pa zatim:
Clear browsing data u Chrome
Clear data u Firefox
Clear browsing data u Edge
Najsigurnije je izbrisati sve podatke, a zatim uraditi ponovno učitavanje (reload) stranice za prijavu i prijaviti se.
- 2. Otvorite Inkognito prozor i učitajte stranicu za prijavu, prijavite se i nastavite rad.
Chrome: Prečica (kliknite ne tastere u isto vreme) Ctrl-Shift-N (Windows) odnosno Command-Shift-N (macOS). Drugi način je da kliknete na tri vertikalne tačke u gornjem desnom uglu i izaberete New Incognito Window
Firefox: Prečica Ctrl-Shift-P (Windows) ili Command-Shift-P (macOS), ili klik na tri horizontalne linije u gornjem desnom uglu i izaberete New private window
Edge: Prečica Ctrl-Shift-N (Windows) ili Command-Shift-N (macOS) ili klik na tri vertikalne tačke u gornjem desnom uglu i izaberete New InPrivate Window