Ukoliko imate problema sa prijavom (logovanjem), ne možete da se prijavite a sistem ne javlja grešku, uzrok je što ste pri prethodnoj poseti platformi niste odjavili, pa sistem smatra da ste i dalje prijavljeni i ne dozvoljava Vam novo prijavljivanje. Da biste prevazišli problem učinite jednu od sledeće dve stvari:

  1. 1. Obrišite podatke pregledanja (Clear browsing data)
    Opcija se u svim pregledačima nalazi u Settings (tri tačke ili tri crtice u gornjem desnom uglu pregledača, pa izabrati opciju Settings)

    Chrome


    Firefox


    Edge

Zatim izaberite opciju Privacy and security (u Edge Privacy, search, and services) pa zatim:

Clear browsing data u Chrome

Clear data u Firefox

Clear browsing data u Edge

Najsigurnije je izbrisati sve podatke, a zatim uraditi ponovno učitavanje (reload) stranice za prijavu i prijaviti se.

 

  1. 2. Otvorite Inkognito prozor i učitajte stranicu za prijavu, prijavite se i nastavite rad.

Chrome: Prečica (kliknite ne tastere u isto vreme) Ctrl-Shift-N (Windows) odnosno Command-Shift-N (macOS). Drugi način je da kliknete na tri vertikalne tačke u gornjem desnom uglu i izaberete New Incognito Window

Firefox: Prečica Ctrl-Shift-P (Windows) ili Command-Shift-P (macOS), ili klik na tri horizontalne linije u gornjem desnom uglu i izaberete New private window

Edge: Prečica Ctrl-Shift-N (Windows) ili Command-Shift-N (macOS) ili klik na tri vertikalne tačke u gornjem desnom uglu i izaberete New InPrivate Window